donderdag, oktober 26, 2006

Snorkelfoto's Malediven en Looiedetten

Net een mooie fotoprogramma gevonden, Piacasa 2 (gratis te downloaden op http://picasa.google.nl/ en daar zat dit programma aan vast: gratis je eigen blog. Dus...na maandenlang gedacht te hebben: "Laat het bloggen aan mij voorbijgaan" ben ik opgestuwd in de vaart der volkeren en IK BLOG!

Ach, ik heb helemaal geen zin om elke dag mijn trivialiteiten aan het web toe te vertrouwen, ik schrijf liever een dagboek, een strip of een gedicht. Toch zie ik de voordelen wel. Er is een stel mooie foto's van de presentatie op j.l. 18 december van mijn nieuwe bundel Looiedetten bij Atlas. En er zijn snorkelfoto's!

2 opmerkingen:

Oberon zei

\whow wat een heerlijk recentie in trouw !!!! gefeliciteerd :-)

Patty zei

Jij ook gefeliciteerd Willem..je bent de eerste die een post op mijn blog heeft gezet!