dinsdag, maart 23, 2010

Boekenweek 2010




 
 
 
 


Het lijkt op deze blog alsof ik alleen maar dicht en nooit iets meemaak. Toch had ik een drukke boekenweek met vier optredens en voorzitterschap van de jury van de Gelderse Schrijfwedstrijd. De foto's zijn van de feestavond in Velp, uitreiding van de Ida Gerhart poëzieprijs aan Alfred Schaffer in Zutphen, een poëzieavond in Heythuyzen (op de foto's met Frits Criens en Quirien van Haelen) en de altijd oergezellige Willem Wilmink dichtwedstrijd met aansluitend dichtersdiner in de bibliotheek Almelo met Jean-Pierre Rawie, Driek van Wissen, Wobke Wilmink (weduwe van Willem), Jan Boerstoel, Ivo de Wijs, Frank van Pamelen enz. enz. Ik kan er weer even tegen!
De burgemeester van Zutphen deed speciaal voor een foto met mij mij zijn ambtketen even om (ik had al op zijn zak geklopt om te voelen of hij erin zat).







View My Stats
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: