maandag, september 12, 2016


View My Stats

Mijn verhuizing is achter de rug! Van de Bachlaan (Bach is mijn lievelingscomponist) naar de Beethovenlaan (Beethoven komt in mijn muzikale voorkeur meteen na Bach).

Nooit geweten dat een verhuizing zo ingrijpend is. Wekenlang liep ik  verkeerde kamers in, zocht naar lichtknopjes die er niet waren, kreeg rugpijn van het sjouwen. Drie maanden zonder internet gezeten dankzij de KPN, die niet wilde komen, maar wel elke maand 63 Euro van mijn rekening afschreef.

De dagen zijn hun naam vergeten
De klok verloor zijn wijzers.
Ik weet niet meer van plaats en dag
maar daarvoor is een I-pad of pc,
de krant wil ook wel helpen

En de tv roept `hebben! Kopen!` Films schieten mensen dood,
het nieuws noemt namen van BN-ers die ik niet ken.

Niets smaakt me, de kat lust zijn eten niet.
Mijn dromen zijn gevuld met nachtmerries.


Ik ben weer lekker aan het werk en kan de lichtschakelaars en de juiste kamers vinden. Het kan alleen maar beter gaan...!




4 opmerkingen:

Pollewopje zei

He Patty...verhuizing achter de rug. Kan idd alleen maar beter gaan. Veel plezier in je nieuwe huis!

Anoniem zei

Beste mevrouw Klein,

Ik heb geen andere manier u te contacteren, dus dan maar via deze weg.

De Vlaamse Youtubers van Het Vettig Kwartierke hebben uw eerste Schalullekestrip gereviewed. https://youtu.be/wDnCeNn-Vik

Ze hebben vervolgens nog een extra aflevering aan u gewijd: https://youtu.be/RGWFvAJcrR4

Omdat deze mopjes toch wel een brug te ver gaan, houd ik mij er aan u hieromtrent in te luchten.

Mvg,

Een trouwe fan

Anoniem zei

Beste Patty Scholten, omdat ik geen gegevens meer van u heb, maar even op deze manier: U hebt in 2011 workshops gegeven in Woonzorgcentrum Vreedenhoff in Arnhem. Nu wilden we u vragen of u in ons Wetenschapscafe wat over poezie kunt vertellen. We hebben iedere maand een lezing van een uur over uiteenlopende onderwerpen voor bewoners en mensen uit de wijk. Graag horen we of u belangstelling hebt om dit te doen en zo ja, wat de kosten hiervoor zijn.
Met vriendelijke groet, Sijdske Nijdam en Florie van de Hoek, Woonzorgcentrum Vreedenhoff,

026 3846591/3846500; activiteiten@vreedenhoff.nl

Floor Lola zei

Hier, als je de kosten van alle geloof zou kunnen veranderen. Heb je spirituele hulp nodig, spell caster om allerlei ziekten te genezen zwangerschap spreuk, financiële spreuk, zakelijke promotie spell, win Lottery spell, ex back spell, love spell, wraak spell, lupus en nog veel meer. Dan ben je welkom in mijn kruidenhuis. DM ?? voor spirituele hulp, neem contact met mij op WhatsApp: +2348129175848 of e-mail: ededetemple@gmail.com