woensdag, juli 28, 2010

Artis Zomeravond





Op 24 juli las ik gedichten voor in Artis op het wasberenveldje. Een 'thuiskomst', in Artis heb ik immers zoveel mooie dagen liggen sinds in daar als volontaire op mijn 16e werkte in het reptielenhuis.
De organisatie was uiterst gul met maar liefst tien vrijkaarten, zodat ik veel vrienden in en rond Amsterdam uit kon nodigen. En ze kwamen allemaal: Herman en Mieke van Haasteren, Thé Tjong Khing en Mino Wortel, Inge en Wim Hemker. Last but not least mijn vriend Jacques die jarig was (vandaar de zelfgebakken chocoladetaart met kaarsjes).
Het wasberenveldje zat vol bezoekers die uitgebreid picknickten en welwillend naar mijn gedichten luisterden. Een heerlijke avond: een optreden en vriendenreünie tegelijk.
Hier de foto's van Wim Hemker:
http://inge.hemker.nl/Patty.html

Geen opmerkingen: